Saturday 20 September 2014

SILAT TPM 05

First time kot buat blog. haha macam nak try je, macam nak cuba je, macam best je.. well, kita tengok apa yang best sangat dengan blog.. wait and feel haha
macam tajuk kat atas, yes.. aku baru je balik dari tournament silat.. piala timbalan perdana menteri yang ke 5(maybe) haha its totally awesome, gempak, menarik da bomb laa,
as expected from my previous game, I'm being the only one again, AGAIN.. and yang paling gempak nye, kitorang just training only in 5 days.. and training macam nak mati la kan, dengan semputnye, dengan sakit nye.. 
  

training2.. this before I'm being the only girl
Tournament ni berlangsung kt mydin meru, ipoh, Perak.. Ipoh mali hehe bila ada tournament camni memang best untuk ponteng kelas hahaha untuk game kali ini, mostly ramai 'adik-adik' dari UTM KL yang join.. hehe adik-adik sangat laa kan.. first time jumpa its totally akward, tapi macam orang cakap, "tak kenal maka tak cinta" hehe bukan bercinta-cinta ok.. maksudnya, bila dah kenal orang tu baru kita rasa rapat and mesra.. same here to me, kenal ngan dorang memang best, eventhough baru kenal satu hari dah rapat macam setahun(over sikitt) hehe

muka kebuluran seharian tak makan,penat memang penat tapi kami tetap aktif hehe

last day, lepas semua dah kalah haha bergambar ler sikit

makan tak hingatt dunia hehe

the ultimate coach :)





fokus tengok video lepas lawan ekeke ^^

nasib maybe tak menyebelahi kami semua, satu team ni kalah awal hahaha and because of that, kami balik awal hehe maybe jugak kurangnya training dan fokus.. try next game plak okey -_-
This tournament memang bermakna buat aku cause aku dapat jumpa kawan-kawan ngan senior aku, almost three years, huhu rindu bak anggg!!

my BFF ^^

yang tengah tu superb ahh,
tumbuk hidung orang sampai patah ekeke

we are SMAASZA-ians, nothing can break our bonds
Sometimes orang akan fikir dan curious apa yang best dan menarik tentang sukan silat ni, tapi apa-apa jawapan pon tak boleh nak memuaskan hati orang yang tak "jatuh hati" dekat sukan ni.. macam aku yang dari dulu sampai sekarang tak boleh tinggalkan sukan ini tak boleh nak jawab soalan tu.. tapi, aku da rasa nak bersara haha balik training lebam sana sini, balik je kaki cramp, huhu maybe ada satu saat t aku akan berhenti involve dengan semua ini.. last but not least, (macam essay plak kih5), ada orang tu bagi aku gambar last training, mentang-mentang la aku skip malam tu, saje buat aku jeles..grrrr
macho-macho je, haha lai-lai, pilih kecuali yang 'tut' hehe

muka baru pas habis training, nampak la peluh tu semua hehe
Akhir kata, majulah sukan untuk negara. hehehe sukan-sukan jugak, pelajaran jangan lupa.. jadilah orang yang pandai kedua-duanya, jangan terlalu fokus pada satu benda je.. ape aku melalut ntah, hehe huhu 
sekian, anneyong!
adios amigos! 
Assalamualaikum.. ^^

No comments:

Post a Comment