Monday 29 January 2018

LDR

LDR? Ape tuuu..
LDR=long distance relationship.. means hubungan jarak jauh.. serious tak ramai mampu nk LDR sbb pe.. banyak sbb dia..
Antara faktor utama nya jeng jeng jeng.. CURANG.. serious2 ni tak tipu.. pergi la baca confession ke, page krt ke, twitter ke.. sbb curang.. mostly.. sbb pe curang, sbb jauh, sbb takde dpn mata so jd berubah hati.. simple af betol..

Why topik LDR.. well I'm currently going through this phase.. LDR.. hmm how long dh? -Almost 7 months.. perhh nk dkt setahun dh.. x sangka.. alhamdulillah still survive.. sampai bila? -xde jwpn untuk itu.. sbb future takleh nk ramal.. skrg pn tgh struggle nk survive hidup ni baru fikir cara cmne nk bg short distance relay plak hohoho.. sakit tak LDR? -depends.  Sometimes. Bila partner kau tenggelam timbul, masa tu akan ada perasaan syak wasangka.. & eventually lead to gaduh.. sbb takut partner kau curang kn.. mcm2 la rasa yg keluar tu..

Tips on how to overcome LDR?
Tak pro sbb smpai skrg takleh overcome lagi.. tp a simple things to do is always improve the conversation & communication.. kalau bende ni tak de masalah.. yg lain takde masalah.. serious talk.. honestly, aku seorang yg clingy tersangat amat la.. so kdg bila x dilayan mmg boleh emo.. nak2 bila partner kau busy ya Allah kalah Najib.. mmg masa tu kau punya zuppp rasa nk cari gaduh, actually gaduh means attention. So take note guyss.. tp for me.. pliss la pempuan jgn buat cmtu bnyk2 kali.. serious2 even aku selalu buat. 😅

Tak mintak banyak. Tapi cukup la jaga hubungan ni baik-baik. Sbb aku yakin bila aku jaga hati aku, he will do the same.. hope so. Dan jika dia jodoh aku, well Allah akan jaga dia untuk aku.. chill


No comments:

Post a Comment