Thursday 2 August 2018

Merapu

I'm a girl that lose everything.. everything.. sampai skrg mencari punca & jalan hidup. Lepas satu satu.. hahahaha am I deserve for that? Mungkin kifarah, mungkin sebab dosa.. sampai pernah rasa kenapa kejam sangat Allah bagi aku rasa semua ni tapi ye, kau kena sedar mungkin sbb kau mampu.. mungkin sbb Allah nk kau tahu kau dh makin lupa Dia.. dan kau makin banyak dosa yang kau sendiri tak pernah nak taubat.

Tak kuat tapi berlagak kuat.. nekad? Nope.. rapuh sebenarnya. Pernah satu tahap hidup rasa kosong.. Kosong sangat..

Masa susah dan sedih baru nak cari Allah.. Manusia tu pendosa azali.. yg paling teruk bila kau manusia tapi kau tak rasa diri kau berdosa. Tu kau kena gi rawat & check hati balik..

Kalau kau baca blog aku mostly semua pasal broken. Sikit je positif.. sbb tu ni namanya BLOG AKU.. i told already this blog is my story.. my diary.. ape yg aku rasa aku akan luah dkt sini.. so ikut suka hati la aku nak tulis ape.. blog aku.. in the negative story, I realize I should be positive.. thats how I build myself.. so shut your fuck mouth.. this is mine.. what mine is mine..

No comments:

Post a Comment